Príkaz ministra zdravotníctva SR č. 4/2015Za účelom zvýšenia transparentnosti, zabezpečenia efektívneho vynakladania prostriedkov na obstarávanie tovarov, stavebných prac a služieb, ako aj kontroly v procesoch zadávania zákaziek, realizovaných v rámci verejných obstarávaní ( kompletný materiál s prílohami 1-8) |
|
Samostatné prílohy |
|
|
Príloha č. 1b – Plán obstarávania tovarov, stavebných prác a služieb |
|
Príloha č. 2 - Vzor žiadosti o udelenie súhlasu Ministerstva zdravotníctva SR so začatím realizácie verejného obstarávania |
|
Príloha č. 3 - Metodologický postup pri obstarávaní zdravotníckej techniky |
|
Príloha č. 4 - 5 – Informácia o začatí verejného obstarávania + Prehľad zrealizovaných verejných obstarávaní |
|
|
|
Príloha č. 7 - Vzor žiadosti o obstarávanie zdravotníckych pomôcok patriacich medzi špeciálny zdravotnícky materiál a spotrebný zdravotnícky materiál Návrh opatrení na zvýšenie transparentnosti v súvislosti s nákupom a využívaním informačno-komunikačných technológií vo verejnom sektore |
|
Príloha č. 8 - Návrh opatrení na zvýšenie transparentnosti v súvislosti s nákupom a využívaním informačno-komunikačných technológií vo verejnom sektore |
|