Služobný úrad: Ministerstvo zdravotníctva SR, Limbová 2, 837 52
Bratislava
Miesto výkonu štátnej služby: Ferienčíkova 20, 811 08 Bratislava
Druh štátnej služby: Stála
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky
európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Sekcia európskych programov a projektov, Odbor
posudzovania projektov, Oddelenie posudzovania investičných projektov
Hlavné úlohy:
Tvorba pozičných dokumentov v oblasti posudzovania investičných projektov na
úrovni Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Komplexné zabezpečenie činností súvisiacich s prijímaním, posudzovaním, výberom
a schvaľovaním žiadostí o NFP na úrovni koordinujúci manažér; príprava a
overovanie strategických, koncepčných, legislatívnych, metodických a
programových dokumentov s cieľom zabezpečiť efektívne a transparentné využívanie
fondov EÚ; príprava a overovanie podkladov k aktualizácii programového manuálu a
ďalších riadiacich dokumentov súvisiacich s riadením a implementáciou Operačného
programu (napr. výzva na predkladanie žiadostí, interné manuály procedúr,
príručky pre žiadateľa a pod.); komplexne zabezpečuje práce súvisiace s
koordináciou prijímania, hodnotenia, výberu a schvaľovania žiadostí o NFP
vrátane prípravy rozhodnutí o schválení/neschválení žiadosti a rozhodnutí o
preskúmaní rozhodnutí o neschválení žiadostí o NFP; overuje vykonanie kontroly
formálnej správnosti predložených žiadosti o NFP, predbežnej finančnej kontroly
v súlade s platnou legislatívou EÚ a SR, pripravuje podklady pre odborné
hodnotenie žiadostí o NFP a výber žiadostí o NFP; participuje na odborných
aktivitách, zabezpečuje dodržiavanie právnych predpisov EÚ a SR; pripravuje a
overuje podklady pre zasadnutia Monitorovacieho výboru OPZ, navrhuje
aktualizáciu Hodnotiacich a výberových kritérií; zúčastňuje sa na zasadnutí
medzirezortných Pracovných skupín, ktorých je členom; spolupracuje s kontrolnými
útvarmi, útvarmi vládneho auditu a vnútorného auditu, resp. externého auditu;
pripravuje podklady do opisov systémov riadenia a kontroly a ich aktualizácií;
pripravuje a overuje podklady pre metodické usmernenie žiadateľov, prijímateľov;
eviduje a spracováva prípadne zistené nezrovnalosti.
Zabezpečuje uchovávanie dokumentov v súlade s právnymi predpismi. V procese
overovania posudzovania, výberu a schvaľovania využíva ITMS; vypracováva
stanoviská k medzirezortným pripomienkovým konaniam v rámci pracovných skupín a
podklady na rokovania EK v rámci svojej zodpovednosti.
Požadované vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Ďalšie požiadavky: Znalosť anglického jazyka (pokročilý), ďalší jazyk
vítaný. Znalosť európskej a slovenskej legislatívy a procedúr v investičnej,
technickej, ekonomickej oblasti a administrácie ŠF.
Počítačové znalosti: Internet, Microsoft Excel, Microsoft Outlook,
Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Zoznam požadovaných dokladov
-
písomná žiadosť o zaradenie do vonkajšieho výberového konania,
-
kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného vzdelania (diplom,
vysvedčenie alebo iný rovnocenný doklad),
-
výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace,
-
profesijný štruktúrovaný životopis,
-
kópia dokladu o ovládaní cudzieho jazyka (diplom,
vysvedčenie alebo iný rovnocenný doklad), príp. čestné vyhlásenie o ovládaní
cudzieho jazyka,
-
čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka,
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony,
-
čestné vyhlásenie o občianstve v zmysle § 3 zákona č.
400/2009 Z. z. o štátnej službe,
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie
štátnej služby,
-
čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených
údajov,
-
písomný súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných
údajov za účelom výberu podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných
údajov.
Informácie o výbere:
Žiadosti s uvedeným referenčným číslom ponuky VK/3/2015 a s požadovanými
dokladmi je potrebné zaslať na adresu: Ministerstvo zdravotníctva SR, Osobný
úrad, Limbová 2, 837 52 Bratislava, najneskôr do 04.04.2015.
Žiadosti je možné zaslať aj mailom na adresu
eva.gajdosova@health.gov.sk, ale je nutné ich následne doručiť aj
písomne v zákonom stanovenej lehote. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej
pečiatke.
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Gajdošová Ondeková, Osobný úrad, tel. 02/593 73
320