-
Identifikácia verejného obstarávateľa:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, 837 52 Bratislava
IČO: 165 565
kontaktná osoba: Ing. Dana Becíková
Tel.: +421 2 59 373 458
E-mail: dana.becikova@health.gov.sk
Fax: +421 2 59 373 205
Internetová stránka:
www.health.gov.sk
-
Názov predmetu zákazky:
„Zabezpečenie stravovacích služieb v súvislosti s realizáciou strategického
školenia sekcie európskych programov a projektov MZ SR“.
-
Špecifikácia požadovanej služby:
Zabezpečenie občerstvenia formou švédskych stolov – s ponukou tzv. finger food
(drobné sladké a slané pečivo, plnené pečivo, koláče a pod.), studený bufet,
teplý bufet a nealkoholický nápojový bufet vrátane čaju a kávy, kompletný dovoz
a odvoz sortimentu, doprava, obslužný personál a jeho prítomnosť počas konania
sa akcie, prenájom servírovacieho riadu a príslušenstva (poháre, taniere, šálky,
príbory, obrusy, servítky a pod.) pre 50 ľudí.
Občerstvenie:
a) coffee break o 10:00 hod. formou bufetu – káva /cukor, mlieko/, čaj /cukor,
citrón/, minerálka /0,33 l/, mix nealko nápojov /0,33 l/, drobné pečivo slané a
sladké pre 50 osôb,
b) obed o 12:00 hod. formou švédskych stolov – výber z obedového menu min. 2
druhy polievok, min. 2 druhy mäsa, min. 2 druhy príloha k mäsu, min. 1 druh
šalátu pre 50 osôb,
c) coffee break o 15:00 hod. formou bufetu – káva /cukor, mlieko/, čaj /cukor,
citrón/, minerálka /0,33 l/, mix nealko nápojov /0,33 l/, drobné pečivo slané a
sladké pre 50 osôb
-
Požadované predpoklady:
Dodávateľ špecializujúci sa na stravovacie/cateringové/pohostinské služby, resp.
organizáciu spoločenských podujatí, ktorý má uvedenú činnosť zapísanú v
obchodnom registri. Zároveň požadujeme o predloženie fotokópie dokladov resp.
relevantného dokumentu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania.
-
Miesto a čas konania strategického školenia:
Strategické školenie SEPP sa uskutoční dňa 27.11.2014 priestoroch Ministerstva
Zdravotníctva SR v Bratislave, na Limbovej ulici č. 2. Časový rozsah
strategického školenia spolu so špecifikáciou požadovanej služby na občerstvenie
je uvedený v bode 3 zadávacích podmienok.
Lehota viazanosti ponuky je stanovená do 27.11.2014.
-
Termín a spôsob predloženia ponuky:
Ponuku je potrebné doručiť elektronicky v termíne do 24.11.2014 do 12:00 hod. na
adresu: dana.becikova@health.gov.sk
V predmete emailu je potrebné uviesť „strategické školenie SEPP“
Cenová ponuka musí byť ocenená v zmysle zadania v bode 3 zadávacích podmienok.
V ponuke je potrebné predložiť:
cenovú ponuku na zabezpečenie stravovacích služieb podľa špecifikácie uvedenej v
bode 3 zadávacích podmienok v štruktúre uvedenej nižšie;
Ak uchádzač nepredloží požadované doklady na preukázanie podmienok účasti, bude
jeho ponuka z procesu verejného obstarávania vylúčená.
Rozhodujúcimi kritériami pri výbere dodávateľa bude:
- najnižšia cena
Predpokladaná hodnota zákazky na zabezpečenie služieb je 1000 Eur bez DPH.
V prípade uchádzača, ktorý je platcom DPH bude hodnotená cena vrátane DPH. V
prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude hodnotená uvedená celková suma.
MZ SR požaduje, aby boli v ponuke služby podľa požiadaviek uvedených v bode 3
nacenené samostatne stravná jednotka na osobu a samostatne služby súvisiace so
zabezpečením občerstvenia, a aby bola celková cena v ponuke uvedená nasledovne:
cena za poskytnutie služby bez DPH ...................................EUR
DPH vo výške 20 % ..................................EUR
celková cena za poskytnuté služby s DPH ..............................EUR.
V prípade, že uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť a uvedie
konečnú sumu v eurách.
Po doručení a vyhodnotení ponúk bude úspešnému uchádzačovi oznámené prijatie
jeho ponuky a následne zaslaná objednávka na predmet zákazky v zmysle zadávacích
podmienok a cenovej ponuky uchádzača.
-
Platobné podmienky:
Faktúra má obsahovať náležitosti daňového dokladu §71 ods.2 zákona č. 222/2004
Z.z. o dani z pridanej hodnoty podľa platnej legislatívy SR.
Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi a
počas nej je objednávateľ povinný túto faktúru uhradiť. V prípade, že faktúra
nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo náležitosti uvedené v
objednávke, má objednávateľ právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi, ktorý
je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začne plynúť
dňom riadneho doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky, ani zálohy na dodanie predmetu zákazky.