Nová stránka 8
opz.gif eu.gif

  Zadávacie podmienky
Zabezpečenie stravovacích služieb v súvislosti s realizáciou strategického školenia sekcie európskych programov a projektov MZ SR konaného dňa 27.11.2014

(zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z.)
 

  1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

    Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
    Limbová 2, 837 52 Bratislava
    IČO: 165 565
    kontaktná osoba: Ing. Dana Becíková
    Tel.: +421 2 59 373 458
    E-mail: dana.becikova@health.gov.sk
    Fax: +421 2 59 373 205
    Internetová stránka: www.health.gov.sk
     

  2. Názov predmetu zákazky:

    „Zabezpečenie stravovacích služieb v súvislosti s realizáciou strategického školenia sekcie európskych programov a projektov MZ SR“.
     

  3. Špecifikácia požadovanej služby:

    Zabezpečenie občerstvenia formou švédskych stolov – s ponukou tzv. finger food (drobné sladké a slané pečivo, plnené pečivo, koláče a pod.), studený bufet, teplý bufet a nealkoholický nápojový bufet vrátane čaju a kávy, kompletný dovoz a odvoz sortimentu, doprava, obslužný personál a jeho prítomnosť počas konania sa akcie, prenájom servírovacieho riadu a príslušenstva (poháre, taniere, šálky, príbory, obrusy, servítky a pod.) pre 50 ľudí.

    Občerstvenie:
    a) coffee break o 10:00 hod. formou bufetu – káva /cukor, mlieko/, čaj /cukor, citrón/, minerálka /0,33 l/, mix nealko nápojov /0,33 l/, drobné pečivo slané a sladké pre 50 osôb,
    b) obed o 12:00 hod. formou švédskych stolov – výber z obedového menu min. 2 druhy polievok, min. 2 druhy mäsa, min. 2 druhy príloha k mäsu, min. 1 druh šalátu pre 50 osôb,
    c) coffee break o 15:00 hod. formou bufetu – káva /cukor, mlieko/, čaj /cukor, citrón/, minerálka /0,33 l/, mix nealko nápojov /0,33 l/, drobné pečivo slané a sladké pre 50 osôb
     

  4. Požadované predpoklady:

    Dodávateľ špecializujúci sa na stravovacie/cateringové/pohostinské služby, resp. organizáciu spoločenských podujatí, ktorý má uvedenú činnosť zapísanú v obchodnom registri. Zároveň požadujeme o predloženie fotokópie dokladov resp. relevantného dokumentu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania.
     

  5. Miesto a čas konania strategického školenia:

    Strategické školenie SEPP sa uskutoční dňa 27.11.2014 priestoroch Ministerstva Zdravotníctva SR v Bratislave, na Limbovej ulici č. 2. Časový rozsah strategického školenia spolu so špecifikáciou požadovanej služby na občerstvenie je uvedený v bode 3 zadávacích podmienok.

    Lehota viazanosti ponuky je stanovená do 27.11.2014.
     

  6. Termín a spôsob predloženia ponuky:

    Ponuku je potrebné doručiť elektronicky v termíne do 24.11.2014 do 12:00 hod. na adresu: dana.becikova@health.gov.sk

    V predmete emailu je potrebné uviesť „strategické školenie SEPP“

    Cenová ponuka musí byť ocenená v zmysle zadania v bode 3 zadávacích podmienok.

    V ponuke je potrebné predložiť:
    cenovú ponuku na zabezpečenie stravovacích služieb podľa špecifikácie uvedenej v bode 3 zadávacích podmienok v štruktúre uvedenej nižšie;

    Ak uchádzač nepredloží požadované doklady na preukázanie podmienok účasti, bude jeho ponuka z procesu verejného obstarávania vylúčená.

    Rozhodujúcimi kritériami pri výbere dodávateľa bude:
    - najnižšia cena

    Predpokladaná hodnota zákazky na zabezpečenie služieb je 1000 Eur bez DPH.

    V prípade uchádzača, ktorý je platcom DPH bude hodnotená cena vrátane DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude hodnotená uvedená celková suma.

    MZ SR požaduje, aby boli v ponuke služby podľa požiadaviek uvedených v bode 3 nacenené samostatne stravná jednotka na osobu a samostatne služby súvisiace so zabezpečením občerstvenia, a aby bola celková cena v ponuke uvedená nasledovne:
    cena za poskytnutie služby bez DPH ...................................EUR
    DPH vo výške 20 % ..................................EUR
    celková cena za poskytnuté služby s DPH ..............................EUR.

    V prípade, že uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť a uvedie konečnú sumu v eurách.

    Po doručení a vyhodnotení ponúk bude úspešnému uchádzačovi oznámené prijatie jeho ponuky a následne zaslaná objednávka na predmet zákazky v zmysle zadávacích podmienok a cenovej ponuky uchádzača.
     

  7. Platobné podmienky:

    Faktúra má obsahovať náležitosti daňového dokladu §71 ods.2 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty podľa platnej legislatívy SR.
    Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi a počas nej je objednávateľ povinný túto faktúru uhradiť. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo náležitosti uvedené v objednávke, má objednávateľ právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.
    Objednávateľ neposkytuje preddavky, ani zálohy na dodanie predmetu zákazky.


Na stiahnutie:

zadávacie podmienky školenie

zadavacie-podmienky-skolenie.rtf