Služobný úrad: Ministerstvo zdravotníctva SR, Limbová 2, 837 52 Bratislava
Miesto výkonu štátnej služby: Ministerstvo zdravotníctva SR, Ferienčíkova 20, 811 08 Bratislava
Druh štátnej služby: Stála
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Úsek vedúceho služobného úradu, Sekcia európskych programov a projektov, Odbor implementácie projektov
Hlavné úlohy:
Tvorba pozičných dokumentov v oblasti kontroly verejného obstarávania a riadenia nezrovnalostí súvisiacich s realizáciou projektov financovaných zo štrukturálnych fondov a európskych štrukturálnych a investičných fondov, kde MZ SR vystupuje ako riadiaci orgán, sprostredkovateľský orgán pod riadiacim orgánom alebo sprostredkovateľský orgán v rozsahu delegovaných právomocí. Zabezpečovanie nasledovných činností súvisiacich s realizáciou projektov financovaných z európskych štrukturálnych a investičných fondov, kde MZ SR vystupuje ako sprostredkovateľský orgán v rozsahu delegovaných právomocí:
- Príprava podkladov do strategických, koncepčných, legislatívnych, metodických a programových dokumentov s cieľom zabezpečiť efektívne a transparentné využívanie fondov EÚ v oblasti zdravotníctva;
- komplexné zabezpečovanie prác súvisiacich s kontrolou verejného obstarávania spojeného s implementáciou projektov štrukturálnych operácií relevantných operačných programov MZ SR spolufinancovaných z prostriedkov EÚ na pozícii manažér kontroly;
- príprava podkladov k aktualizácii interných manuálov v rámci realizácie systému riadenia relevantných operačných programov MZ SR; zúčastňuje sa prípravy a aktualizácií manuálov a systémov riadenia pre programové obdobie 2007-2013 2014-2040 a ďalších dokumentov (napr. výzva na predkladanie žiadostí o NFP, príručky pre žiadateľa, príručky pre prijímateľa a pod.);
- zabezpečuje projektový manažment projektov ŠF relevantných operačných programov MZ SR;
- zabezpečuje komunikáciu so všetkými zúčastnenými subjektmi na realizácii projektu; pripravuje podklady na zasadnutia vnútroštátnych aj medzištátnych orgánov zainteresovaných na realizácii programu;
- participuje na odborných aktivitách, zabezpečuje dodržiavanie právnych predpisov a pravidiel stanovených SR a EÚ; zúčastňuje sa na príprave koncepčných materiálov, príprave stanovísk k medzirezortným pripomienkovým konaniam, podkladovým informáciám a ostatných materiálov v rámci svojej zodpovednosti;
- zúčastňuje sa na príprave koncepčných materiálov, príprave stanovísk k medzirezortným pripomienkovým konaniam, podkladovým informáciám a ostatných materiálov v rámci svojej zodpovednosti;
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného
Činnosť manažéra pre nezrovnalosti:
- komplexné zabezpečenie prác súvisiacich so správou nezrovnalostí, evidenciou nezrovnalostí v elektronickom informačnom systéme, nahlasovanie nezrovnalostí relevantným inštitúciám v zmysle platnej legislatívy EÚ a SR a archiváciou podkladov k nezrovnalostiam,
- vypracovanie Správy o zistených nezrovnalostiach, Žiadosti o vrátenie finančných prostriedkov a evidencia údajov do ITMS,
- príprava podkladov k aktualizácii interných manuálov v rámci realizácie finančného riadenia a nezrovnalostí a účasť na príprave manuálov a systémov riadenia pre nové programové obdobie a ďalších dokumentov,
- participácia na odborných aktivitách, zabezpečuje dodržiavanie právnych predpisov a pravidiel stanovených SR a EÚ
- príprava podkladov k aktualizácii interných manuálov v rámci realizácie finančného riadenia a nezrovnalostí,
- účasť na príprave manuálov a systémov riadenia pre nové programové obdobie a ďalších dokumentov, participácia na odborných aktivitách, zabezpečuje dodržiavanie právnych predpisov a pravidiel stanovených SR a EÚ
- vypracovanie pozičných materiálov týkajúcich sa implementácie projektov
- zodpovedá za evidenciu nezrovnalostí a ich aktualizáciu;
Počítačové znalosti: Internet, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Požadované vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (prednostne ekonomického/právnického zamerania)
Ďalšie požiadavky: znalosť anglického jazyka vítaná, vítaná prax 2 roky v oblasti správy pohľadávok štátu alebo 3 roky v obdobnej oblasti
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Ponúkaný plat: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberu,
- kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného vzdelania (diplom, vysvedčenie alebo iný rovnocenný doklad),
- výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie štátnej služby,
- čestné vyhlásenie/potvrdenie o vykonávaní štátnej služby,
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov,
- písomný súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov za účelom výberu podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z.
Informácie o výbere:
Žiadosti s uvedeným referenčným číslom ponuky V/19/2017 a s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na adresu: Ministerstvo zdravotníctva SR, Osobný úrad, Limbová 2, 837 52 Bratislava, najneskôr do 26.3.2017.
Žiadosti je možné zaslať aj mailom na adresu silvia.stasna@health.gov.sk, ale je nutné ich následne doručiť aj písomne v zákonom stanovenej lehote. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Šťasná, Osobný úrad, tel. 02/593 73 395