Služobný úrad: Ministerstvo zdravotníctva SR, Limbová 2, 837 52 Bratislava
Miesto výkonu štátnej služby: Ferienčíkova 20, 811 08 Bratislava
Druh štátnej služby: Stála
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Sekcia európskych programov a projektov, Odbor implementácie projektov

Hlavné úlohy:
Koncepčná a metodická činnosť v oblasti implementácie projektov na úrovni Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Zabezpečovanie nasledovných činností súvisiacich s realizáciou projektov financovaných zo štrukturálnych fondov a európskych štrukturálnych a investičných fondov, kde MZ SR vystupuje ako riadiaci orgán, sprostredkovateľský orgán pod riadiacim orgánom alebo sprostredkovateľský orgán v rozsahu delegovaných právomocí:

•  Komplexné zabezpečovanie prác súvisiacich s implementáciou a monitorovaním projektov,
•  schvaľovanie strategických, koncepčných, legislatívnych, metodických a programových dokumentov,
•  koordinácia a schvaľovanie podkladov k aktualizácii programového manuálu a ďalších riadiacich dokumentov súvisiacich s riadením a implementáciou relevantných operačných programov MZ SR a ďalších koncepčných, strategických, legislatívnych, metodických a programovacích dokumentov pre programy zahraničnej pomoci,
•  riadenie a koordinácia implementácie projektov,
•  riadenie a koordinácia činnosti odboru a jeho oddelení,
•  zabezpečovanie komunikácie so všetkými zúčastnenými subjektmi,
• - príprava podkladov na zasadnutia vnútroštátnych aj medzištátnych orgánov zainteresovaných na realizácii programu,
•  schvaľovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP (návrh dodatkov, návrh odstúpenia od zmluvy),
•  zabezpečovanie dodržiavania právnych predpisov a pravidiel stanovených SR a EÚ,
•  zúčastňovanie sa na príprave koncepčných materiálov, na príprave stanovísk k medzirezortným pripomienkovým konaniam, na tvorbe podkladovým informáciám a ostatných materiálov v rámci svojej zodpovednosti,

schvaľovanie správ o zistených nezrovnalostiach; schvaľovanie žiadostí o platbu.
Zabezpečuje uchovávanie dokumentov v súlade s právnymi predpismi; schvaľuje pripravené stanoviská k medzirezortným pripomienkovým konaniam v rámci pracovných skupín a podklady na rokovania EK v rámci svojej zodpovednosti; zastupuje rezortného administrátora ITMS.

Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Ponúkaný plat: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
Požadované vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazykové znalosti: anglický jazyk – úroveň stredne pokročilý
Počítačové znalosti: Internet, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Ďalšie požiadavky: vítaná prax v odbore minimálne 5 rokov a zároveň vítané skúsenosti v oblasti riadenia - minimálne 2 roky schopnosť riadiť väčší tím ľudí, vynikajúce organizačné schopnosti, kultivovaný písomný a slovný prejav, schopnosť plánovať, rozhodnosť, schopnosť motivovať ľudí, schopnosť delegovať úlohy
Zoznam požadovaných dokladov:

- písomná žiadosť o zaradenie do vonkajšieho výberového konania,
- kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného vzdelania (diplom, vysvedčenie alebo iný rovnocenný doklad),
- výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka,
- čestné vyhlásenie o ovládaní cudzieho jazyka,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie štátnej služby,
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov,
- písomný súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov za účelom výberu podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z.

Informácie o výberovom konaní:
Žiadosti s referenčným číslom VK/1/2016 a s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na adresu: Ministerstvo zdravotníctva SR, Osobný úrad najneskôr do 10.02.2016.
Žiadosti je možné zaslať aj mailom na adresu eva.gajdosova@health.gov.sk, ale je nutné ich následne doručiť aj písomne v zákonom stanovenej lehote. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Gajdošová Ondeková, Osobný úrad, tel. 02/59 373 320