Služobný úrad: Ministerstvo zdravotníctva SR,
Limbová 2, 837 52 Bratislava
Miesto výkonu štátnej služby: Ferienčíkova 20, 811 08
Bratislava
Druh štátnej služby: Stála
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: Medzinárodná spolupráca, finančné
prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Sekcia európskych programov a projektov,
Odbor implementácie projektov
Hlavné úlohy:
Koncepčná a metodická činnosť v oblasti implementácie projektov na úrovni
Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Zabezpečovanie nasledovných činností súvisiacich s realizáciou projektov
financovaných zo štrukturálnych fondov a európskych štrukturálnych a
investičných fondov, kde MZ SR vystupuje ako riadiaci orgán, sprostredkovateľský
orgán pod riadiacim orgánom alebo sprostredkovateľský orgán v rozsahu
delegovaných právomocí:
• Komplexné zabezpečovanie prác súvisiacich s
implementáciou a monitorovaním projektov,
• schvaľovanie strategických, koncepčných, legislatívnych, metodických a
programových dokumentov,
• koordinácia a schvaľovanie podkladov k aktualizácii programového manuálu
a ďalších riadiacich dokumentov súvisiacich s riadením a implementáciou
relevantných operačných programov MZ SR a ďalších koncepčných, strategických,
legislatívnych, metodických a programovacích dokumentov pre programy zahraničnej
pomoci,
• riadenie a koordinácia implementácie projektov,
• riadenie a koordinácia činnosti odboru a jeho oddelení,
• zabezpečovanie komunikácie so všetkými zúčastnenými subjektmi,
• - príprava podkladov na zasadnutia vnútroštátnych aj medzištátnych orgánov
zainteresovaných na realizácii programu,
• schvaľovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP (návrh dodatkov, návrh
odstúpenia od zmluvy),
• zabezpečovanie dodržiavania právnych predpisov a pravidiel stanovených
SR a EÚ,
• zúčastňovanie sa na príprave koncepčných materiálov, na príprave
stanovísk k medzirezortným pripomienkovým konaniam, na tvorbe podkladovým
informáciám a ostatných materiálov v rámci svojej zodpovednosti,
schvaľovanie správ o zistených nezrovnalostiach; schvaľovanie
žiadostí o platbu.
Zabezpečuje uchovávanie dokumentov v súlade s právnymi predpismi; schvaľuje
pripravené stanoviská k medzirezortným pripomienkovým konaniam v rámci
pracovných skupín a podklady na rokovania EK v rámci svojej zodpovednosti;
zastupuje rezortného administrátora ITMS.
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Ponúkaný plat: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
...
Požadované vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazykové znalosti: anglický jazyk – úroveň stredne pokročilý
Počítačové znalosti: Internet, Microsoft Excel, Microsoft
Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Ďalšie požiadavky: vítaná prax v odbore minimálne 5 rokov a
zároveň vítané skúsenosti v oblasti riadenia - minimálne 2 roky schopnosť riadiť
väčší tím ľudí, vynikajúce organizačné schopnosti, kultivovaný písomný a slovný
prejav, schopnosť plánovať, rozhodnosť, schopnosť motivovať ľudí, schopnosť
delegovať úlohy
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do vonkajšieho výberového
konania,
- kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného vzdelania (diplom, vysvedčenie alebo
iný rovnocenný doklad),
- výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka,
- čestné vyhlásenie o ovládaní cudzieho jazyka,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na vykonávanie štátnej služby,
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých predložených údajov,
- písomný súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov za účelom výberu
podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z.
Informácie o výberovom konaní:
Žiadosti s referenčným číslom VK/1/2016 a s požadovanými
dokladmi je potrebné zaslať na adresu: Ministerstvo zdravotníctva SR, Osobný
úrad najneskôr do 10.02.2016.
Žiadosti je možné zaslať aj mailom na adresu eva.gajdosova@health.gov.sk,
ale je nutné ich následne doručiť aj písomne v zákonom stanovenej lehote.
Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Gajdošová Ondeková, Osobný úrad, tel.
02/59 373 320